søndag den 7. april 2013

Bogbloggertræf 2013

Lørdag var jeg til bogbloggertræf hos den fantastiske og søde Eeyore (Katja) og hun havde samlet 12 andre skønne kvindelige deltagere. Vi startede med en skøn frokost med pulled pork og kylling plus diverse tilbehør af salat, grøntsager, hjemmebagte burgerboller og flute. Nøj vi blev mætte og da vi var færdige med det så kom der kage, frugt, chips, dip og sunde snacks på bordet. Alt imens vi spist os mætte i mad og kage gik snakken lystigt omkring bordet om bøger, film og andre sjove emner. Det er længe siden jeg har været sammen med så mange piger og har fået snakket så meget. Det var helt vildt hyggeligt og fik da en masse tips om bøger der skal læses og hvilke der ikke skal. Fik ikke taget så mange billeder, men dem jeg fik taget deler jeg hermed med jer:















Deltagerne var:

RebeccaXeniaIreneSusanneAndraKatjaTanjaSabrinaSabinaMarieMathilde og Katja.

Tusind tak til alle for en super hyggelig bogblogger eftermiddag, det er virkelig noget jeg nyder at deltage i. I er så skønne at være sammen med alle sammen. Håber vi ses senere på året. Hold jer muntre og pas godt på jer selv derude i  bog-junglen :-)
Alle dem som deltog er added på min liste over blogs jeg følger så andre også kan få inspiration til den næste bog der skal læses :-)

Medic out.

Ingen kommentarer: