søndag den 24. februar 2013

Ferie ugen slut


Her til aften slutter min uges ferie officielt og jeg har næsten ikke lavet noget som helst andet end at slappe af.

Der var lige mødet på hjemmeværnsgården onsdag aften som viste sig at være rigtig hyggeligt og det indebar noget jeg ikke lige har prøvet før, nemlig måltagning af et nyt medlem (kvinde).
Da jeg alligevelle var der så fik jeg snakket en del ting igennem med min KC og NK. Fandt ud af at jeg skulle ændre en tilmelding til et førstehjælpskursus i april så det blev på 30 timer i stedet for det på 6 timer, det vil sige et weekend kursus i stedet for et aften kursus.





Torsdag aften var jeg i biffen med en ven og se DE URØRLIGE (det har jeg jo skrevet om 2 gange så det går vi ikke dybere ind i) i Næstved BioCity som jeg har forelsket mig i. Det er en super fed biograf og den vil jeg bruge mere end andre biografer i nærheden af mig da kvaliteten er superb.






Lørdag var jeg til den årlige generalforsamling i Ringsted Hardball Club og vi var 15 medlemmer og 2 gæster denne gang. Alle var diskussionslystne og det tog længere tid at komme igennem dagsordenen end bestyrelsen havde regnet med. Men det var super rart at få vendt en masse bolde i luften og høre hvad alle havde at sige til de forskellige punkter. Nå ja det at se mine hardball venner var da heller ikke så ringe endda.

Har været lidt sammen med nogle af mine venner i løbet af ugen og det har som altid været super hyggeligt og så har jeg jo ikke været helt alene hele ugen. Selv ikke det at åbne en bog har jeg næsten formået, hvilket er ret mystisk når nu jeg har haft ferie.

Lige nu sidder jeg og venter på at OSCAR festen begynder på TV2 og det kan være at jeg bliver nødt til at tage mig en lille bitte lur for at kunne holde mig vågen hele natten, men regner ikke med at det bliver nødvendigt for hvis showet bliver for kedeligt så går jeg sq i seng. Elsker ellers at se The Oscars, men synes ikke de har været så heldige med deres værter eller underholdning de sidste par år. Så  nu må vi se om de har strammet sig an så vi kan nyde festen, statuetterne og underholdningen :-)


Håber alle derude har haft en hyggelig weekend.

Medic out.

Ingen kommentarer: