tirsdag den 22. januar 2013

Ny Dan Brown bog på vej

Dan Brown

Uh jeg glæder mig til tirsdag den 14. maj 2013 for der udkommer Dan Brown med sin nye bog "Inferno" og det fede ved det hele er at den også udkommer på dansk på samme dag, wuhuuu hvor er det godt hvis man er Dan Brown fan.

"I Inferno vi har den udsøgte glæde at følge symbolforskeren Robert Langdon tilbage til hjertet af Europa, hvor han bliver blandet ind i et mysterium som har globale forgreninger der er bundet til ildevarslende og virkelig fascinerende detaljer om Dantes mesterlige værk."

De ord er taget direkte fra Dan Browns hjemmeside og presseanmeldelsen fra den 15. januar.

I Danmark er det forlaget Hr.Ferdinand som udgiver Dan Brown og jeg glæder mig allerede til at se hvordan bogen kommer til at se ud.

Plutus ( Inferno, 7. sang)
Portræt af Dante

Jeg har heldigvis Dante's Guddommelige Komedie stående på min hylde og den er genfortalt af Ebbe Kløvedal Reich, så der skal læses lidt på lektien inden Brown's nye bog udkommer. Det skal nok blive godt :-)

Medic out

Ingen kommentarer: