onsdag den 2. januar 2013

And the winner is

Mig :-)

Jeg var med i en konkurrence på Krimimessen i Horsens hjemmeside for at se om jeg kunne vinde en dagsbillet til messen som bliver afholdt lørdag d. 16. marts og søndag d. 17. marts 2013.

Fik i dag en mail om at jeg var udtrukket som vinder og det er jeg da slet ikke ked af for som jeg har sagt igen og igen så vinder jeg næste aldrig noget.

Vinderen af Krimiquiz nr. 4 er…

Det er nu blevet årets første onsdag og tid til at udtrække ugens vinder af Krimiquizzen.
Spørgsmålet i sidste uge var: Hvilken dansk krimi fra 2012 har en bidsk hund med blottede tænder på omslaget?

Svaret er: “Goyas hund” af Lars Kjædegaard

Vinderen blev: Ingrid Hansen

Du kan stadig nå at deltage i konkurrencen om en éndagsbillet til årets Krimimesse. Vi fortsætter Krimiquizzen frem til messestart midt i marts.


Vi er et par stykker i vennekredsen som godt kan lide at læse krimier og vi har aftalt at vi i år skal til Horsens og se hvad denne her krimimesse er for noget. Plus vi skal jo også se om vi kan møde et par forfattere til en lille snak. Det skal nok blive hyggeligt. Glæder mig ihvertfald endnu mere nu da jeg har været heldig at vinde en dagsbillet :-)

Se det var jo en dejlig gave at få den 2. januar :-)

Medic out

Ingen kommentarer: