onsdag den 2. januar 2013

Farvel 2012 og goddag 2013

Min nytårs aften var ganske stille og rolig sammen med Gandalf med nedrullede gardiner fra kl 1700 til 1. januar da jeg stod op kl 0900.
Der blev rocker hygget på sofaen og jeg lavede god mad til mig selv og havde købt chokolade og chips plus sodavand og en lille bitte flaske Gancia Asti og 2 stykker kransekage til kl 2400.
Fjernsynet holdt os med selskab og det var bestemt ikke kedeligt, men på et tidspunkt så var jeg vist ved at falde helt hen, så væk med den gode rødvin og frem med et par kopper te til at kunne holde mig oppe til nytårsklokkerne.
Jeg fik også set Dronningens nytårstale for den må man jo ikke misse og det var faktisk det eneste programsatte som jeg SKULLE se.
Det eneste stress jeg fik set fra Gandalfs side var da der virkelig blevet gået til den fra kl. 2400-2410. Der løb han rundt om sig selv i små cirkler. Men efter de 10 minutter så kom han ind og satte sig på gulvet i min store stue og kiggede hen på de nedrullede gardiner uden at være alt for bange. Det lød også godt nok som om at de var ved at sprænge min gade i stumper stykker for hold da op nogle kæmpe brag der kom. Der var vist nogen som synes det var vældig sjovt at sprænge kæmpe kanonslag eller whatever i stykker i et meget bebygget område.

Kom godt ind i 2013 og fik ringet til de gamle og min søde søster og ønsker dem godt nytår. På grund af al den her festivitas omkring mig i de andre boliger så kom jeg først i seng omkring kl 0300, men det var også okaye for det var jo nytårsaften.

Gandalf i hans nytårsskrud :-)

Bordet før Gandalf besluttede sig for at befri det for serpentiner :-)

Spisebordet skulle da også lige dekoreres :-)

Mmm kransekager :-)

En ganske glimrende Asti købt til den nette sum af 29,95 kr. vist nok.

Hjerterne er fra min lillebrors julegave og jeg nænnede ikke at smide dem ud :-)

Nu glæder jeg mig til at komme i gang med 2013 og se hvad året bringer af spændende oplevelser, boghygge og også jobmæssigt. Håber virkelig at jeg kan finde noget at rive i så jeg ikke skal gå hjemme for det kan godt blive træls i længden.
Men indtil videre så er året startet godt, har fået pillet al min julepynt ned, snakket med venner og veninder, har arrangeret overraskelser, har for første gang i mit liv tilmeldt mig til frivilligt at betale licens (selv om jeg synes det er noget opreklameret pjat) og nu skal der ændres lidt på min CV's udforming og findes ud af en masse ting så jeg kan kommer videre og ud på jobmarkedet igen.
Håber at alle kom godt ind i det nye år og glæder mig til at følge jeres blogs igen i år :-)

Endnu engang et godt nytår til alle jer derude.

Medic out

Ingen kommentarer: