torsdag den 29. november 2012

Tirsdagsbesøg hos søde Eey

I tirsdags var jeg en tur i København for at besøge søde Eey (også kaldet min bogsmølf og bog-orakel) til en hyggesnak om USA-turen, bøger og så videre. Det var monster hyggeligt som altid og denne gang mødtes vi kl 1200 hvor Eey havde lavet varm mad til os. MMMMM det smagte godt og jeg medbragte som lovet en appetit som en bjørn :-D


Menuen stod på andebryst, rødkålssalat med mandariner og gulerødder og pomfrittes lavet med søde- og almindelige kartofler, til alt dette var der en lækker brun sovs til.
Det er ikke sidste gang Eey får lov til at lave mad til mig, håber på noget pulled pork næste gang ;-)

Der blev snakket Super Natural Convention, ferie og så hyggede vi ellers bare. Efter at have slået maver så gik vi en tur til fotohandleren og hentede billeder fra USA og en lille sødt juletræ som vi vist nok døbte "Esmaralda" for et navn skulle et sødt lille juletræ jo have :-D

Freja måtte da også lige se hvad det var for noget mærkeligt noget som Mor havde bragt med hjem til stor mordskab for os begge to.



Eey og "Esmaralda"

Da klokken blev 1700 tullede jeg hjemad, godt mæt og rigtig glad for at have besøgt og fået snakket med Eey. Glæder mig til vores fotodate-dag og når vi skal en tur hinsidan for at sige hej til Kong Tut :-)

Tusind tak for en rigtig hyggelig dag søde Eey og Freja :-)

Ingen kommentarer: