torsdag den 29. november 2012

Julepyntningen er overstået

For denne gang og selv om jeg lover mig selv år efter år efter år at jeg ikke skal købe mere julepynt så ender det altid med at jeg får en eller anden ting med hjem som jeg absolut ikke kan undvære hehehe.
Nå men i år har det mest været glaskugler som jeg har hevet med hjem og 2 enkelte små snekugler, en enkelt fyrfads-lampe og et ark nye kravlenisser.

Det kan godt være min familie bliver lidt overrasket når de kommer til jule-bytte-bytte i december måned, men jeg synes faktisk det er rigtig hyggeligt og ikke alt for meget. Men kan godt se at jeg ikke skal have mere julepynt i de næste par år for ellers bliver det for meget for selv en julenisse-tosse dame som mig :-P

Vil lige vise jer mine juletræer, altså jeg har et metal træ som jeg hiver frem hvert år til december og pynter det med juleting og lys plus jeg har et plastik juletræ som jeg har haft i over 20 år og det bliver også pyntet. Forskellem på pyntningen er at der på metal træet er en stjerne og på mit plastik juletræ er en engel, nå ja og så lige hvad der kommer på hvert træ.




Sidste år til min fødselsdag fik jeg en stor Buddha i træ af min søster og svoger og jeg fragtede den hele vejen hjem fra London uden at der skete ham noget. Igen i år har han fået den obligatoriske nissehue på så han også er fin til december måned.


Nu kan julen bare komme an for jeg er parat med en masse julehumør :-)

Medic out.

Ingen kommentarer: