mandag den 26. november 2012

I skal da lige møde

Den søde nissepige med fugl som flyttede ind på min emhætte for et par uger siden. Hun er rigtig smuk og jeg blev rigtig glad da min gode ven Bech gav hende til mig for jeg elsker jo nisser. Endnu en gang blev jeg overrasket over at få en lille sød gave og som sagt tidligere så er mine venner rigtige gode til at overraske mig. Nissepigen vil få til huse på emhætten og planen er at hun ikke skal pakkes ned når julen er slut for hun pynter så pænt hvor hun står.


Hvad med jer derude kan I lide nisser og tror I på dem??

Well jeg tror på nisser og jeg har også en husnisse som flyttede med mig da jeg flyttede hjemmefra. Hvis ikke der er pyntet op til jul den 1 december, så kan jeg godt forberede mig på at ting vil forsvinde indtil næste 1. december året efter. Ja det kan godt være du sidder ude bag skærmen og griner af mig, men det er sandt og jeg skal ikke prøve det rod igen igen. Så hellere sørge for at min husnisse er glad og tilfreds i den måned om året hvor julen står på.

Medic out

Ingen kommentarer: