søndag den 4. november 2012

Søndagstur med mit gamle kamera

Jeg er jo ret uvenner med mit "nye" kamera som jeg fik i fødselsdagsgave af mine søskende og i dag måtte jeg simpelthen  ud og gå en tur i det meget smukke solskinsvejr. Så jeg tog mit gamle kamera med i tasken. På min vej mødte jeg to svaner som havde meget travlt med at pudse fjer og gøre sig smukke i en sø som jeg ikke plejer at se svaner i. Da jeg nu havde kameraet med så hev jeg det op og tog en masse billeder af disse her smukke fugle. Er meget overrasket over at mit gamle Canon IXUS 65 kunne tage sådanne nogle gode billeder som jeg faktisk fik af svanerne.













Alt i alt en rigtig dejlig gåtur og jeg stod i meget meget lang tid og betragtede svanerne og det de lavede. Det gav mig en eller anden form for ro at stå og betragte dem. Det var virkelig en super dejlig oplevelse at se disse to smukke fugle pudse deres fjerdragt.

Håber alles søndag har været super dejlig og I også har haft fantastisk vejr :-)

Medic out

Ingen kommentarer: