tirsdag den 6. november 2012

Lørdag går turen til

BogForum hvor jeg skal ind og kigge bøger sammen med 6 venner. Det skal nok blive rigtig hyggeligt og jeg glæder mig. I fredags tilmeldte jeg mig to konkurrencer for at vinde gratis billetter til eventen og i dag fik jeg så besked om at jeg havde vundet billetter igennem Forlaget Hr. Ferdinand.
Jubbiiieee :-D


Vi har fundet dem som skal få gratis billetter til BogForum.
Navnene er: Hanne Hellgren, Ingrid Hansen, Susan VanderKlein Larsen, Birgitte Sigurd Jensen, Malene Skaanild. Vil I være søde og sende jeres postadresse til os (e-mail) og vi sender med det samme billetterne til jer med vores elskede PostDanmark. Til lykke Zlatan



Det er nu meget rart en gang i mellem at vinde en konkurrence og det er ikke så tit jeg gør det. Det er faktisk meget sjældent så man er faktisk endnu mere glad når det endelig sker :-)

Er der andre der skal til BogForum i weekenden??

Medic out

Ingen kommentarer: