fredag den 30. november 2012

Juleønske: Gorillapod


Denne her Gorillapod  har jeg set på hjemmesiden COOLSTUFF og den passer da lige til mit kamera og mig. For jeg har jo fået et fint Canon EOS 400D (brugt) i fødselsdagsgave og når jeg nu går ude i naturen eller er på ferie og gerne ville tage smukke og fantastiske billeder så burde det jo være med en smart anordning som dette her kamerastativ.

Som det kan ses så kan den vikles rundt om grene, den kan stå lige op og ned, den kan stå på sten og så videre og så videre.

Altså sådanne et vidunder må jeg da have til mit kamera så mine billeder bliver endnu bedre :-)





Hvis nu du står derude og ikke kan finde ud af hvad du skal give din familie eller dine venner i juglegave, jamen så kan du jo besøge denne her side Sjove julegaver hos COOLSTUFF og måske var der lige gaven som du står og mangler. Man ved jo aldrig vel??

Medic out

Ingen kommentarer: