onsdag den 24. oktober 2012

Jeg elsker mine venner når de...

Overrasker mig med små gaver som de mener der står mit navn på når de er ude og rejse.

En af mine meget gode venner har været en tur på Bornholm og han ved at jeg er faldet pladask for øen og elsker den af hele mit hjerte. I går eftermiddag kom han på besøg for at hente en film som jeg havde lånt af ham og der spurgte han mig "Kan du godt lide te??" Well jeg smilede og svarede ham "Ja det kan jeg, jeg er jo stor tedrikker". Herefter rækker ham mig en pose som jeg skal kigge i. I den ligger følgende 3 store poser te:

Gudhjem Te:
Kina- og Ceylon te, enebær, tørrede jordbærblade og aroma.
Smag og duft af skovens bær.

Hammershus Te Lyng:
Kina- og Ceylon te, Kvæde te, Orange te, Katost Blomster, Morgenfruer og Mørke Roser.

Svanneke Te:
Kina- og Ceylon og Jasmin te, Jasminblomst og aroma, tilsat Bergamot aroma.

Men men men der var mere i posen og her havde han virkelig overgået sig selv. Der var et stykke bornholmsk Hammer granit formet som Bornholm.

Nøj jeg blev bare så glad og overvældet for gaven, havde slet ikke forventet det. Vi fik smagt de to af teerne og de smagte himmelsk.

Nu til billederne af mine flotte gaver:






















Jeg har sagt det om og om igen, men jeg ELSKER alle mine venner for de er alle sammen vidunderlige på hver deres skønne måde.

Medic out.

Ingen kommentarer: