torsdag den 25. oktober 2012

Inspiration fra en bogsmølf :-)

Jeg har en sød og dejlig bogsmølf i min vennekreds og hun har inspireret mig til at bestille følgende bog da jeg skal have noget inspiration til familiens jule-bytte-bytte dag den 22 december:


Kom i tanke om at den søde bogsmølf og jeg snakkede om ovennævnte bog på et tidspunkt mens vi stadig arbejdede sammen i butikken i Roskilde. Kan også huske at hun vist selv fik fat i den og var monster glad for det. Såååå jeg tænkte at jeg selv måtte have bogen for han er nu meget god ham der Gordon Ramsay :-)

Så taark søde bogsmølf for inspirationen og jeg glæder mig til at få bogen om nogle dage fra amazon.co.uk
:-)

Medic out

1 kommentar:

Eeyorenyk sagde ...

Uuuh, jeg håber du bliver glad for den. :) Jeg glæder mig til at få brugt min her til jul forhåbentlig. Måske jeg bare burde invitere en MASSE gæster, så jeg ikke æder det hele alene. Haha. :P