mandag den 17. september 2012

Spillets By er på vej til mig


Forfatteren Lise Bidstrup har skrevet til mig og spurgt om jeg ikke har lyst til at anmelde og læse hendes nye bog "Spillets By" og det tilbud har jeg tage imod da det kunne være sjovt at læse noget andet end det jeg plejer.
Glæder mig meget til at modtage bogen fra forlaget inden for de næste par dag.

Bogen udkommer den 12 september på Høst og Søn og omhandler følgende:

Kimo bor sammen med sin familie i Urban Vertikali, en verden, hvor indbyggerne har været tvunget til at bygge virtikalt op i luften. De fattigste bor nederst, de rigeste øverst og der er ingen kontakt imellem de forskellige niveauer. Da det årlige realityshow, Rangstigen, skydes i gang, opdager Kimo til sin forfærdelse, at hun er en af deltagerne. Godt nok er hovedpræmien et liv i rigdom på øverste niveau, men da Kimo i forvejen bor på det næstøverste har hun umiddelbart intet at vinde, men alt at tabe. For vinder du ikke, dør du...

Tak til Lise for tilbuddet :-)

Medic out

Ingen kommentarer: