mandag den 17. september 2012

Buzzador kampagne


Jeg modtog i sidste uge en pakke fra Buzzador og er dermed i min første kampagne.

Denne her kampagne har til mål at brede budskabet om Air Wicks duftpinde som man kan få i 2 forskellige dufte:

Cool Linen & White Lilac, denne vandbaserede variant dufter af rent sengetøj og syrener.

Midnight Blackberry & Vanilla Silk, denne variant indeholder æteriske olier og dufter af brombær og vanilje.

Jeg er selv ved at afprøve Cool Linen & White Lilac på mit badeværelse med kun en pind i væsken for jeg er lidt sær mht til at blive overdøvet at duftpinden. Indtil videre virker det og jeg er godt tilfreds.

Har indtil videre buzzet 7 af mine venner og min mor (8) til at prøve dette her produkt så nu må vi se hvad deres vurdering af produktet er :-)

Medic out.

Ingen kommentarer: