mandag den 3. september 2012

Søndag = RHC og færdselsuheld

Da jeg endelig vågnede søndag morgen efter det vellykkede bryllup så tænkte jeg at jeg ville tage ud og besøge RHC på Classic Paintball. Ringede til Tina der kom og hentede mig og så kørte vi derud og sagde hej til gutterne som var meget glade for at se mig som altid :-)

Efter et par hyggelige timer hos RHC kørte vi hjemad og der endte jeg i et trafikuheld med Tina og 2 guttere fra dagens spil. Der skete ikke noget med os, det var den anden føres skyld og han var endnu mere chokeret end vi var. Han kørte en mother fucker stor firehjulstrækker med et kæmpe kænguru gitter på fronten. 

Hip hurra for min hjv erfaring og træning, den gav mig ro til at få alle ud af bilen, yde psykisk førstehjælp, få dem væk fra kørebanen, skubbe bilen væk fra kørebanen og så stå og regulere trafik indtil politiet og ambulancen kom. Min højre side er øm, men det er slaget fra sammenstødet som jeg tog imod da jeg sad på passagersædet foran.

Da jeg kom hjem stod den på en velfortjent 12 års whiskey fra Edinburgh Skotland.

Har simpelthen fået så meget ros for min håndtering af denne her situation og jeg er monster stolt af mig selv :-)










Som I kan se så havde jeg mit kamera med og det skete der intet med heldigvis. Så jeg forevigede bilen og de skader som den fik.

Medic out.

Ingen kommentarer: