søndag den 12. august 2012

Kender du det??

At du har kigget forkert på kalenderen og du lige pludselig finder ud af at du faktisk har mere tid til opgaver som hænger over dit hoved som en truende sort sky??

Well først på ugen fandt jeg ud af at jeg lige pludselig havde en uge ekstra til at få læst op på nogle lektier fra skolen som starter igen den 20 august og for at få ordnet lidt hjv-arbejde, søge job og tage til BM-møde i Roskilde.

Blev jeg glad da jeg fandt ud af at jeg havde fået en uge forærende fordi jeg slet ikke var med på hvor langt henne vi var i august.

JA det kan du tro, lige pludselig så blev mit store projekt som jeg skal skrive den sidste uge i august ikke længere tidsmæssigt så presset fordi jeg kan lave det lille projekt i næste uge. Har læst lidt på lektien og regner med at gøre det igen inden jeg sætter pennen på papiret for at lave en god besvarelse.

Jeg har og er rigtig meget i tvivl om jeg kan skrive et godt projekt, det har virkelig vægtet hårdt på mig at jeg få en god karakter med fra skoleopholdet, så tvivlen har gnavet mig og jeg ved ikke rigtig hvordan jeg kan få den til at gå væk.

Men men men man skal ikke tage sorgerne på forskud og det er det jeg fortæller mig selv når jeg begynder på mit evindelige tvivlen. Hvis jeg er positiv og tænker positivt angående den sidste vigtige del af skoleopholder så skal det nok gå.

Så alt i alt en dejlig overraskelse at have fået en uge mere til at få styr på lektierne og det er jo ikke så ringe endda vel??

Medic out

Ingen kommentarer: