søndag den 15. april 2012

Forvandling af puder


Jeg har lige siden jeg flyttede hjemmefra (da jeg var 18 år) haft nogle lyserøde puder som jeg ikke har kunnet nænne at skille mig af med. De sidste par år har de egentlig bare ligget i soveværelset fordi de ikke var særlig pæne at have liggende på mine sofaer.
Well jeg havde et stykke stof, nok nærmere gardin stof, liggende som jeg forleden nat bestemte mig for at jeg ville bruge til puderne, så de kunne komme til deres ret igen.


Her til aften bestemte jeg mig så for at nu skulle det være og de der pude betræk skulle syes for det kunne da ikke være så svært og nej det var det ikke plus jeg fik lavet noget kreativt istedet for at sidde og kigge på tv og intetsigende tv-serier.
Jeg er super tilfreds med resultatet og nu kommer puderne virkelig til deres ret og de ser helt nye ud :-P
Så skal jeg jo bare bestemme mig for om de skal pynte på sofaen eller inde i soveværelset....


Nu mangler jeg bare at finde endnu et flot stykke stof til en anden pude som jeg har liggende som også skal have et nyt pude betræk.

Alt i alt en produktiv aften fra min side af :-)

Medic out

Ingen kommentarer: