onsdag den 28. marts 2012

Direktør Hvid



I min by er der åbnet en ny butik der hedder Direktør Hvid, det er en butik med rigtige gode gave ideer til hjemmet. Den er dejlig anderledes og det er helt vildt hyggeligt at komme ind og snuse rundt for at se hvad der nu er kommet af nye ting på hylderne plus få en snak med ham der ejer butikken.

Sidst jeg var derinde faldt jeg over en glas flaske hvor der stod 600 ML. I dag bestemte jeg mig for at jeg ville købe den da jeg har fundet en opskrift på noget Citrusuniversal af Oscar Umahro Cadogan i hans bog: "Køkkenrevolution på høje hæle" som krævede at jeg havde en flaske der kunne lukkes helt til.

Nå men jeg fik da købt flasken til 39 kr og den er super flot og meget handy:




Indtil videre så er den rigtige flaske jeg har købt og glæder mig til at bruge den til alt muligt.

Hvis du er på Facebook så kan du følge butikken via dette her link: Direktør Hvid.

Det var ordene for nu.

Medic out.

1 kommentar:

Bournonville sagde ...

Han har mange fine ting, han er også en meget god erstatning for Kenneth som ellers havde mange af de lækre ting også :)

fin flaske.

-Sara