mandag den 20. februar 2012

Ferie og hvad så??

Tjae jeg har haft mine sidste to arbejdsdage i sidste uge (tirsdag og onsdag) og torsdag gik jeg så på ferie.

Det er lidt underligt at jeg ikke skal være i butikken mere, men det gav mig også indsigten at min krop simpelthen ikke kan tåle butiksarbejdet mere.
Jeg har fået en masse gode venner og kollegaer igennem de sidste 4 år og 7 måneder og jeg vil savne dem alle sammen. Har også lært en masse og har fået meget meget mere selvtillid og indsigt i mig selv.
Nu er tiden kommet til at holde ferie og jeg aner ikke hvad jeg skal finde på udover at træne, kigge jobannoncer, hygge med misserne og læse et par bøger.

Nå ja der er også et foredrag som jeg skal til den 23 februar, det handler om at "booste din energi" og det er Klement Trabolt som skal tale. Det afholdes på noget der hedder Karrierebar i KBH og jeg glæder mig til at høre hvad han har at sige.

Ellers så er det snart min mors fødselsdag og jeg skal stadig have fundet en fødselsdagsgave til hende.

Well det var ordene for nu.

Medic out.


1 kommentar:

Anonym sagde ...

Kære Medics

Hyggeligt hjørne du har dig her :o)

Jeg håber du fik lidt med fra mit foredrag i torsdags 23/2 - Jeg syntes I alle var fantastiske deltager.

En god dag til dig her fra

Hilsen Klement Trabolt