søndag den 12. februar 2012

Den sidste bogauktion i butikken

Jeg har været til den sidste bogauktion i butikken lørdag aften (11/2) og det var simpelthen så hyggeligt med mad og drikke, hyggeligt og sjovt selskab og en masse bøger plus en del brætspil der skulle have et nyt hjem.

Benedicte, min græske gudinde, og Mette, vores nye bogansvarlige, delte erhvervet imellem sig at præsenterer bøgerne og papirvarerne som var til salg.

Havde taget den store taske med da jeg ikke vidste hvor meget jeg kom hjem med denne gang. Vægten viste dog 19,3 kg da jeg fik vejet alle bøger samlet. Det var en pæn omgang og jeg er glad for alle de dejlige bøger jeg fik med hjem for så har jeg noget at læse de næste mange måneder, udover self de 38 bunker jeg har liggende i forvejen :-P

Skal lige huske at sige tak til Tenna for at køre mig hele vejen hjem til min hoveddør så jeg ikke behøvede at slæbe og gøre min ryg værre når nu jeg endelig er ved at få det bedre på den konto. Tenna du er en gutterkvinde og jeg ved at jeg snakkede et øre af fra vi lettede fra Roskilde til vi nåede min hoveddør, er overrasket over at dine ører ikke faldt af hehehe :-)

Viser kun her et udsnit af de bøger vi havde med på auktionen, vi var først færdig kl ca 2200 da der var rigtig rigtig mange gode bøger denne gang.







Min græske gudinde Benedicte som er et pragteksemplar af en ung kvinde

Mine to dejlige drenge som jeg kommer til at savne rigtig meget

Mange af os har samlet pæne bunker :-)

Hvad fik jeg så med hjem af bøger efter sådanne en herlig aften, well jeg lader billederne tale for sig selv:






Efter en lang aften er det tid til at gå i seng og slappe af og få sovet.

Medic out. 

2 kommentarer:

Eeyorenyk sagde ...

Av ... Det her er første gang, siden jeg forlod Roskilde, hvor jeg ikke bare savner jer, men også mærker et lille stik ved tanken om de hyggelige aftener og eftermiddage vi har været sammen på den måde. <3

Eeyorenyk sagde ...

Ja, der var da i hvert fald rigeligt med bunker. Haha. Som altid. ;)

Det er sgu lidt trist når det er helt sløvt i det. Vi holdt julefrokost her for lidt tid siden, og der var da rigeligt gang i folk sådan set ... Det var bare ikke helt det samme. Den ene halvdel af bordet havde travlt med at drikke én under bordet hurtigst muligt og den anden halvdel forsøgte at have en samtale kørende, trods larmen fra den første halvdel. Suk. I Roskilde var det sgu lidt sjovere - Også for os, der ikke drikker alkohol.

Og så lad da for hulen telefonen være imens, hvor vigtigt kan det lige være?! Det kan folk dog godt finde ud af, hos os. ;)