tirsdag den 3. januar 2012

Min nytårsaften kort

Jeg fejrede nytår alene sammen med mine to katte på trods af at jeg var inviteret til København med resten af mine søskende.
Min ryg mente at det nok var det bedste at blive hjemme så det gjorde jeg.
Fordi jeg skulle være hjemme så mente jeg jo stadig at jeg skulle gøre lidt ud af mig selv og derfor kom jeg i festtøjet:



Det var vildt hyggeligt og jeg fik god mad:

Svinemørbrad i hvidløgs marinade
Kartofler
Bernaise sauce
Til dessert: En chokolade m mandel ispind
Drikkelse: en rigtig god flaske rødvin


Efter maden var det tid til at hygge på sofaen med chips, rødvin og tv-kiggeri :-)


Som man kan se så havde jeg pyntet lidt op til nytår og det gjorde det faktisk ret hyggeligt. Jeg fik champagne, Martini Asti, kl 2400 og skypede med mine forældre på Lolland så hele alene var jeg ikke da der skulle skåles :-)

På en eller anden måde så glemte jeg at spise det særlig indkøbte kransekage til champagnen og det opdagede jeg søndag formiddag da jeg stod op :-P

Misserne klarede aftenen rigtig flot specielt efter at jeg fandt på at rulle mine gardiner ned i stuen så de ikke kunne se alle de der dumme raketter. Så var det kun lyden de skulle forholde sig og så længe jeg holdt til på sofaen sammen med et stk velourtæppe så gik det super fint.

Sengetid blev kl 0230 og der var jeg vist også ret grydeklar efter 1 flaske rødvin og 1 kvart flaske champagne.

En dejlig aften var til ende :-)

Medic out.

2 kommentarer:

Lisa sagde ...

Hvor er du smuk på det foto!

Jeg måtte - lidt ufrivilligt - tilbringe årsskiftet 1999/2000 alene - og det blev én af de bedste nytårsaftner nogensinde. En lækker 3-retters menu blev indtaget mest på langs på sofaen med katten under tæppet - med en lille bitte skid på (mig, ikke katten!).

Godt nytår :)


Lisa/Voksenmis

Medic sagde ...

Hej Lisa/Voksenmis
Tusind tak for dit kompliment :-)

Jeg er faktisk ret glad for at jeg gjorde så meget ud af mig selv og aftenen for det har helt sikkert været en af de bedste nytårs-aftner jeg har haft i mange år.

Godt nytår til dig også :-)

Ingrid/Medic