lørdag den 31. december 2011

Godt Nytår



Så er 2011 ved at rinde ud og vi tæller alle sammen de sidste timer og minutter før vi skal smovse os i champagne og kransekage plus ej at forglemme dem som har købt fyrværkeri der skal fyres af. Gad vide om dem der allerede fyrer af om de har noget tilbage til kl 2400??

Nå men der har jo været mange spændende oplevelser for mig i dette år og jeg elsker dem alle sammen og tænker tit tilbage på dem som virkelig betyder noget helt specielt for mig:

Turen til London for at besøge min søster og svoger,
Turene til Sønderjylland for at besøge min dejlige venner i Tinglev,
Louisiana turen sammen med min faster,
Min mors 60 års fødselsdag,
Kompagnifesten hvor jeg blev udnævnt til korporal,
Roskilde Dyrskue,
Besøg af venner, bekendte og min dejlige familie,
Ledreborg slotskoncert og mødet med Stig Rossen,
Papirtræf i Kolding
Familie ferien til Edinburgh
Julen sammen med hele familien og de efterfølgende super dejlige dage sammen med min søster.
Plus alle de andre ting som jeg ikke lige kan huske på stående fod.

Det har været et begivenhedsrigt år og jeg håber at 2012 vil komme med lige så mange dejlige oplevelser som dette her år har givet mig.

Tilbage er der kun at sige:


GODT
  NYTÅR

Medic out.

1 kommentar:

Eeyorenyk sagde ...

Godt nytår til dig også, søde Ingrid. :)

Freja er helt og aldeles ligeglad med sådan noget bulder og brag. Der var endda på et tidspunkt hvor hun lå og sov og der lød så højt et brag at det var lige før ruderne klirrede. Hun ikke så meget som viftede med et øre. O_o