mandag den 26. december 2011

Julegaver


Så er juleaften i familiens skød overstået og vi har alle hygget os rigtig meget.
I år blev dagen og aftenen lagt i København hos min bror og jeg var meget spændt på hvordan det med køreturen ville gå, men med piller og godt humør så nåede vi sikkert ind til nogle meget spændte børn og voksne.

Da vi kom fik vi gløgg og alt mellem himmel og jord til maven, jeg havde taget mine egne hjemmebagte julesmåkager med for så var jeg da sikker på at de blev spist:


Herefter blev der hygget og snakket og tiden den gik. Min bror og hans dejlige kone gik snart i køkkenet for at gøre klar til aftensmaden og nøj den var bare super god. Jeg tog to gange selv om jeg ikke plejer, men det blev jeg simpelthen nødt til.


Efter maden var vi nødt til at slå maver og det gjorde vi ved at få gaver, men først skulle der synges et par sange, ikke for mange da vi hellere vil i gang med gave regnen :-)

Det jeg fik i julegave var følgende:


2 flotte langærmede skjorter af min søster, 1 skrællekniv og 1 stk cd "Diva" fra min forældre.


En Bosch Ixo Vino som jeg fik af min bror, det specielle ved denne her er at der er en vinoplukker med :-)
Jeg har længe gået og tænkt på at jeg skulle ud og købe en skruemaskine for man har næsten altid brug for sådanne en, men fik ikke ønsket mig den. Så er det jo godt at min bror vidste at jeg manglede den hehe.


Det sidste jeg fik var af min bror, svigerinde og deres børn. Jeg kan vælge en af følgende Michelin resturanter i København:

 KIIN KIIN teatermenu eller formel B 3 retters menu som skal indtages sammen med min brormand.

Jeg har ikke bestemt mig endnu og vil lige surfe rundt på deres hjemmesider før jeg tager beslutningen, men det er da en fed mulighed at komme til at prøve en Michelin restaurant :-)

Efter gaverne var det tid til den traditionelle Ris a la mande og jeg var super heldig at vinde i år, wiii dejligt.
Fik 2 poser dejlige bolsjer ud af det.

Alt i alt en rigtig dejlig aften sammen med familien :-)

Medic out.

2 kommentarer:

Katja sagde ...

Mange tak skal du have! Håber også, du har haft en dejlig jul - men det ser det jo bestemt ud som om. Og sikke en masse dejlige gaver, du også har fået dig.

Go' bagjul herfra og et godt nytår til dig!

Eeyorenyk sagde ...

Ååååh - Ris a la mande ... <3 Selv her et par dage lige efter jul, kan jeg savle bare ved tanken. :p