lørdag den 3. december 2011

Julemusik = tårer??

Ja okaye julemusik plejer ikke have den effekt på mig at jeg ligger hen over en stol og stortuder mens jeg prøver at finde alt mit julemusik. Men det skete altså i dag. Uden nogen grund prøver jeg at bilde mig selv ind. Efter lidt tænksomhed fandt jeg vist årsagen til det og det var at det endelig langt om længe gik op for mig at jeg ikke under nogen omstændigheder skulle opleve julen og juletravlheden sammen med mine kollegaer i boghandlen.
Nøj det gjorde monster ondt og jeg kunne bare ikke stoppe tårerne da de endelig kom. Det kom som en total overraskelse for jeg havde egentlig haft en rimelig god morgen og var da også rimelig glad. Men efter en kort tur udenfor i dette her rædselsfulde vejr med blæst og regn var det tid til at vaske noget tøj og vaske op. Satte noget julemusik med min store helt Stig Rossen på cd-afspilleren. Det er så her det går galt, den sidste del af cd'en slog helt benene væk under mig og jeg måtte have alle mine følelser ud. Kan ikke sige lige nu om det hjalp, men ved helt sikkert at det har hjulpet til i morgen.

Jeg vil lade indlægget stå med denne her julesang fra Stig på youtube:

Når du ser et stjerneskud


Well håber alle derude nyder juletiden og tænker på dem som står én nær :-)
En kæmpe hilsen til alle de hårdtarbejdende butiks ansatte derude i det ganske danske land.
Jeg håber ikke at julehandlen er alt for hård ved jer.

Medic out.

1 kommentar:

Ideawise sagde ...

Julemusik rammer bare ens følelser, helt vild med den nye med Mariah Carey og John Legend fandt den på MYSpotify så du kan hører den gratis.