torsdag den 1. december 2011

Nu er det jul, jubiiee eller???


Har ikke lige haft mulighed for at opdatere min blog, men NU ER DET JUL og fredag den 25 november blev juletræet på torvet tændt med julemanden som det plejer at blive gjort. Jeg blev trukket med ned for at se det af en god veninde og det var hyggeligt at opleve.
Der sneg sig en lille smule julehumør ind i mit hjerte, men det er også forsvundet igen. Måske fordi jeg ikke kommer til at opleve julehandlen sammen med alle mine dejlige kollegaer som i øjeblikket knokler for at gøre alle kunder tilfredse i boghandlen.


Jeg vil dog prøve at finde mit julehumør inden den 24 december for der skal hele familien samles og være sammen :-)

Medic out.

P.S.

Dagen efter juletræstændingen så jeg følgende rensdyr på tovet (billederne er ikke super gode da de er taget med mit mobilkamera og solen stod lige på rensdyret og hans fører):


Ingen kommentarer: