søndag den 18. september 2011

Hyggelig lørdag i København

Lørdag var det arbejdsdag og den var lidt kaostisk, lad os bare sige at jeg måtte ringe til chefen og prøve at appellere til hende at hun måske skulle rokere rundt på de deltidsansatte for dem jeg havde på arbejde lørdag er nye og ved ikke så meget som jeg gerne ville havde dem til.
Måtte simpelhen til sidst skære ud i pap for dem at jeg ikke ville forstyrres i 25 min så jeg kunne få min frokostpause i ro. Synes simpelthen ikke det kunne være rigtigt at jeg skulle gå uden mad fra 0945-1615 fordi de ikke kunne klare sig selv.
På et eller andet tidspunkt så lærer jeg vel at være bedre til at skære igennem uden at skulle have en øv følelse over det.
Og det er lige præcis det jeg har lært i den sidste tid: det gør ikke noget at jeg skærer igennem og får folk til at lytte.




Nå men lørdag aften skulle jeg ind og besøge min bror Mogens i København og vi fik selskab af min anden lillebror Jens. Eva var i Barcelona så Mogens var alene med deres tre børn og en overnattende kammerat til min nevø.
Vi fik rigtig god mad som vi hjalp hinanden med at lave, drak lidt øl (jeg forsatte med øllen da jeg ikke kan blande vin og øl hehehe), drengene gik igang med rødvinen da vi skulle til at spille bordfodbold og så fik vi snakket en masse.
Jeg gav min brødre hæderlig modstand i bordfodbold, men blev da tævet ud af banen alligevelle.
Valgte at tage hjem for at sove da jeg trængte til at sove længe og havde en del pligter søndag.
Men hvor var det super dejligt at spendere en lørdag aften sammen med mine brødre :-)

Medic out

Ingen kommentarer: