mandag den 1. august 2011

Neglelak

Hej derude i cyberspace,

På jobbet er der et par piger som godt kan lide at gå med neglelak og det har lidt smittet af på mig.
Er ikke den store haj til at lægge det, slet ikke, men kan da godt bruge et par hyggelige timer en aften for at shine mig selv op og for at prøve en eller anden skrap eller hyggelig farve.

I torsdags havde Bene således en rigtig flot babyblå neglelak på fra Depend, som er små neglelakker til den nette sum af 24,95 i Matas. Jeg kunne ikke komme mig over hvor fed en farve det var og bestemt mig for at den måtte jeg simpelthen eje. Hun fortalte mig så at jeg blev nødt til at købe en Sally Hansen hurtigtørrende overlak så mine nymalede negle ville se endnu mere flotte ud og de holder længere end de gjorde med den overlak jeg plejer at bruge fra Depend.

Torsdag aften bestemte jeg mig for at prøve den orange som jeg havde stående og resultatet kan ses her:



Farven blev faktisk rigtig flot og jeg er egentlig godt tilfreds med den.

Fredag havde jeg sat mig i hovedet at jeg skulle ud og have en enkelt babyblå neglelak, men som det ses på billedet så endte det med et par stykkere mere som jeg glæder mig til at prøve incl den der Sally Hansen overlak som tørrer på 2 minutter vist nok:


Nå men det var vist ordene for nu.

Medic out

Ingen kommentarer: