søndag den 21. august 2011

Ledreborg Slotskoncert



Jeg har i dag været ude og regulere trafik ved Ledreborg Slotskoncert ved Lejre (ja der hvor Sagnlandet også ligger).



Jeg mødet kl 0930 sammen med Charlotte og vi gik ind på slottets område sammen med Henrik for at få lidt morgenmad og fik snakket lidt inden det gik løs med at regulere trafik.

Det startede med en god formiddag med en masse gæster der kom og gerne ville vinkes ind til parkeringspladserne, kl ca. 1430 manglede vi dog 1500 betalende gæster, men der kom ikke så mange biler så vi nedlagde vores poster og fik briefing for eftermiddagsarbejdet med at få bilerne ud igen fra parkeringsområdet.
Charlotte var i mellemtinden så heldig at møde Stig Rossen (min store helt) og få aftalt at hun bare skulle komme backstage for at få hans autograf.
Well som sagt så gjort, vi gik ned og hørte et par sange (det blev vist til 5-7 stykker), fandt Stig Rossen til en omgang fotografering og han bad os om at hente autografen i hans omklædnings vogn.





Som sagt så gjort og da vi kom ud af vognen, så stod er der den her emsige mand og kvinde for DR security og ville vide hvad vi lavede der backstage og der havde vi INTET at lave, vi skulle opholde os ude ved bilerne da der var dem vi var der for.


Alt i alt måtte vi slet ikke se koncerten.

Nøj hvor blev jeg skuffet, gal og følte mig virkelig forulempet af disse her mennesker.

Lige der tabte jeg alt for DR og det er sq trist at Danmarks Radios medarbejdere skal opføre sig som små konger og dronninger overfor os politihjemmeværnsfolk som faktisk bruger vores fritid til at hjælpe dem med en opgave som vi har fået stukket ud af politiet uden at få den mindste smule betaling for det.

Jeg har været til rigtig mange koncerter sammen med politihjemmeværnet og der har aldrig været problemer med at vi ikke måtte komme ind og se koncerterne bare vi var klar på vores poster når gæsterne skulle hjem.

Vi forlod slotskoncerten og gik tilbage til bilerne og efter en halv times diskussion så blev der enighed om (efter samråd med KC) at vi blev og gjorde jobbet færdigt for gæsternes skyld.

Nå men gæsterne reddede faktisk min dag ved at de alle sammen vinkede og hilste på mig med store kæmpe smil da de kørte ud fra p-pladsen og nogen sagde endda "Farvel og tak for denne gang" ud gennem deres åbne bilvinduer da jeg vinkede dem ud på vejen.

Alt i alt så vil jeg ikke lade en lille ting ødelægge min super gode dag, fik jo set og blev fotograferet med min store  helt, tihi totalt teenage agtig følelse hos en moden kvinde :-P

Så en stor tak skal lyde til gæsterne for at redde min dag og til det frivillige korps der bød på aftensmad bestående af grillede pølser og brød på en meget varm grill og til mine PO-kollegaer som også var med til at gøre dagen super god.

Fik ikke taget så mange billeder, men dem jeg tog er her:










Medic out :-)

Ingen kommentarer: