mandag den 22. august 2011

Den nye taggeleg

Jeg er blevet tagget af min søde kollega Katja aka. Eeyorenyk og det er noget som jeg aldrig har prøvet før, men en gang skal jo være den første :-)

Reglerne lyder som følger:

- Man skal linke til dem, som  man har modtaget awarden af.
- Man skal svare på 5 spørgsmål.
- Man skal sende awarden videre til 5 andre bloggere der har mindre end 100 faste læsere.

Hvorfor begyndte du at blogge:
Jeg begyndte at blogge den 6 juni 2006 fordi en Nintendo veninde af mig (Vaelte) fik lokket mig til det, hun har den tendens hehe :-D
Min idé med at blogge har været at min familie har kunne følge med i mit liv, specielt min søster der bor i London og da min lillebror var ude og sejle på det store hav.
Har altid brugt billeder på min blog og lige pludselig begyndte jeg også at lægge videoer på for at få lidt andet indhold på bloggen.
Har ingen planer om at købe mit eget domæne da jeg er godt tilfreds med blogger.com.
Nu får dem der er interesseret min blogadresse, hvis de har lyst til at læse hvad jeg skriver. Det jeg skriver er altid om stort og småt, godt og skidt, oplevelser etc.. Altså hverdagsting som jeg har lyst til at dele med den store cyberspace-verden.

Hvilke blogs følger du:
Alt mellem himmel og jord og hvad jeg finder interessant.

Favoritfarver:
Uha jeg har en del, men da jeg jo er politihjemmeværns kvinde så elsker jeg sandfarvet (ørkenuniformer), olivenfarve (typisk militærfarve), blå (det er en farve jeg er vild med og altid har været vild med), kan også godt lide orange, lilla eller bare sprælske farver.

Favoritfilm:
Askepot fra Disney er min absolutte favoritfilm, derefter kommer Lion King fra Disney, BBC versionen af Stolthed og Fordom, Boondock Saints, Lord of The Rings trilogien, Richard Sharpe filmene, Band of Brothers, Black Hawk Down, Full Metal Jacket, We Were Soldiers once, Saving Private Ryan, Tears of The Sun, Dirty Dancing, Fame, Footlose, Franske, danske, engelske, irske, spanske, lidt bollywood film osv osv osv...

Hvilke lande vil du gerne besøge:
Hmm det var straks et lidt sværere spørgsmål, men jeg har altid godt kunne tænke mig at komme til Egypten da jeg er pjattet med Faroer og deres historie. Så er der Grønland, Island og Færøerne fordi de har en masse flot natur. Mongoliet er begyndt at spøge fordi jeg kendte en meget sød pige derfra som jeg gik til zumba med på et tidspunkt. Indien, Vietnam, Thailand, Japan, Cannada, USA (nærmere specielt Washington DC) Hele England ville jeg rigtig gerne se da jeg er vild med London og har rejst der i mange år.
Der er mange andre og spændende lande som jeg godt kunne tænke mig at besøge, men dem jeg har nævnt er dem der lige falder mig ind. Kan så sige at jeg planlægger at tage til Dublin til næste år på ferie for at smage Guinness, Whiskey og bare nyde byen.

Hmmm nu skal jeg så tagge 5 nye og som Eeyorenyk har jeg ingen idé om hvem der har hvad af læsere så jeg vil give stafetten videre til følgende: LouiseThyraThildeZøvnig, og nej jeg kan ikke finde en 5 deltager lige nu.

Medic out

Ingen kommentarer: