tirsdag den 23. august 2011

Avenue Q

Min gode Thilde har i dag introduceret mig til en Broadway musical der hedder Avenue Q.

Den er med mennesker og dukker og handler om  Pinceton som lige har bestået college som flytter ind i en gammel New York lejlighed helt derude på Avenue Q. Her møder han Kate (pigen ved siden af), Rod (Republikaneren), Trekkie (Internettets sex ekspert), Lucy the slut (behøver jeg sige mere) og mange andre farverige typer der vil hjælpe Princeton til endelig at opdage hvad meningen er med hans liv.

Det jeg har set indtil videre er faktisk ret godt og derfor vil jeg nu lige lægge et par videoer op så I også kan kigge og danne jer jeres egen mening:

ENJOY!






Det er en fed måde at mixe skuespillere/sangere og dukker. Det kunne være fedt hvis man en dag kunne opleve det live.

Godnat og sov godt derude.

Medic out.


Ingen kommentarer: