fredag den 19. august 2011

Åbningstider

"Har I lukket nu???"

Klokken er 1900 og alt er kørt ind, alligevelle står der en kunde og stiller mig det spørgsmål her til aften.
Jeg indrømmer gerne at jeg måske ikke lige var så menneskevenlig da jeg svarede, MEN når nu butikken ser lukket ud, hvad tror du så selv????
Jeg har været på arbejde i godt og vel 10 timer, hvor jeg har stået på hovedet for kunderne og har lavet en hel masse arbejde bag kulisserne, så hvorfor kan kunderne ikke forstå hvad åbningstider betyder??
Det er pænt irriterende at skulle føle sig som en sur gammel kælling fordi man selv gerne vil hjem og slappe lidt af og nyde den sparsomme fritid som man nu har inden det igen går løs med arbejde lørdag.
Jeg ville aldrig nogensinde gå ind i en butik kl lukketid og forvente at der var en der ville ekspedere mig, ALDRIG.
For jeg kender kun alt for godt følelsen af at man bare gerne vil hjem til ens eget hjem.
Hvis ikke jeg når at handle det jeg skal bruge så må jeg vente til dagen efter også selvom det betyder at jeg ikke får købt gave til en eller anden begivenhed. Bare ærgerligt, så kan jeg lære det!


hør nu efter kære kunder i Roskilde og resten af Danmark:
Gør dig selv den tjeneste at komme afsted i god tid eller find en dag hvor du kan handle det du skal handle uden at troppe op lige ved lukketid.
Så er alle glade og kundeservicen vil være venlig og høflig som vi altid plejer var være over for vores kunder.
Lad nu være med at spille DUM og uforstående når svaret lyder "Ja vi har lukket da kl. er 1900".


Nå ja fordi I er kommet hjem fra ferie og det er hårdt at starte på job igen eller du ikke har fået sex i en måned så skal det altså ikke gå ud over personalet i den butik som du handler i.
Hold din surhed over hverdagens problemer for dig selv og vær venlig og præcis i det du gerne vil have og vi vil hjælpe dig så godt som vi kan uden at få ødelagt vores dag.


Det var dagens tanker fra en boghandel,


Medic out.



Ingen kommentarer: