torsdag den 7. juli 2011

Fredag den 1 juli og en slamsuger...

Billede lånt af   http://www.mascus.dk
Hej derude i cyberspace,

Fredag den 1 juli vågnede jeg op til en dejlig dag og til forventingen om at jeg skulle til Sønderjylland om aftenen.

Men før jeg kunne komme på arbejde og til Sønderjylland så bestemte mine rør bag mit toilet at de skulle være stoppet, så da jeg var færdig med at være i bad så steg jeg ud til en regulær oversvømmelse da vandet kom tilbage ind til toilettet da det skulle have været ledt ud.

Hmm gode råd er dyre og jeg måtte svabre vand op i 45 minutter plus ringe til chefen og sige at jeg ikke vidste hvornår jeg ville komme på arbejde for til sidst at prøve at finde et telefonnummer til min vicevært, som viste det sig, var til tandlæge.

Nå men min vicevært sender en venlig vvs-mand op til mig på 3 sal og kan ikke hitte ud af hvad der er galt, han er meget mystificeret, men han finder da ud af at vi skal have en slamsuger på 3 sal (som forøvrigt var det jeg hele tiden har sagt *SS*).
Jeg tror jo at jeg kan vaske op, men finder hurtigt ud af at det skulle jeg ikke lige prøve på for vandet blev ikke ledt ud, næ nej det forsvandt ud på mit badeværelse. så endnu en gang måtte jeg til at svabre vand op.

Efter et stykke tid kommer den flinke vvs-mand og en slamsuger til min redning, jeg får afvide at det er vandtrykket der er problemet, så jeg kan godt forvente at rørene godt kan finde på at blive stoppet igen.

Problemet blev løst og jeg kom alt for sent på arbejde, men sådanne er det når ens plumming bestemmer sig for at lave ballade.

Efter arbejde gik turen til Sønderjylland og Ringriderfest i Aabenraa, men mere om det senere.

Medic out.

Ingen kommentarer: