fredag den 24. juni 2011

Wow har lige opdaget en ny fremragende tenor

Hej derude i cyberspace,

Det er jo utroligt hvad det kan føre til at læse aviser, Politiken har i dag haft en anmeldelse af Tenoren Lawrence Brownlees koncert i Tivoli og jeg måtte jo self på youtube og se hvad han var for en fisk og HOLD DA HELT OP, manden har jo en fremragende stemme der smelter mit hjerte og giver mig gåsehud.

Så derfor til jeres ære er der hermed et par videoer med ham, jeg skal da helt klart have hans cd hvis han har lavet en sådanne.

Mine damer og herre jeg præsenteret Tenoren Lawrence Brownlee:

Tonio's aria fra "La fille du regiment" af Donizetti:






La Cenerentola - Si, ritrovarla io giuro af Rossini:




Han synger da helt fantastisk og er der noget der kan gøre mig glad så er det super dygtige og talentfulde operasangere både herrer og damer :-)

Medic out

Ingen kommentarer: