fredag den 24. juni 2011

Posthus, kage og fødselsdagsgave udpakning

Hej derude i cyberspace,

Ja så kom dagen endelig hvor jeg kunne gå på posthuset og få min fødselsdagsgave fra mine brødre og svigerinde udleveret. Har glædet mig til at få den, men der måtte lige gå en hel arbejdsdag før jeg kunne pakke den ud i lejligheden.

I dag har været en rigtig pisse lorte dag (ja jeg ved det, plejer ikke at tage den slags ord i min mund medmindre det er virkelig galt) og det har det været i dag, har ikke fået ordentlig søvn og føler mig brugt, træt og mit humør er bare på nulpunktet. Jeg har simpelthen fået det forkert ben ud af sengen og havde slet slet ikke lyst til at være andre steder end under min dyne.

Nå men chefen mente er det var hendes tur til at give muffins og det var de gode grove af slagsen med rosiner og de var rigtig gode og reddede lige lidt af min dag.

Mmmm muffins :-)

Jeg kom sent hjem som altid efter en lukkevagt og fik spist lidt mad og drukket min sidste Tuborg julebryg (i en flot blå flaske) fordi jeg virkelig havde brug for det.
Bagefter kom så endelig udpakningen af min fødselsdagsgave: brætspillet Multinational 2. Det har jeg virkelig glædet mig til at få hjem siden det blev bestilt til mig i lørdags til vores familiehygge dag.
Nu er det jo sådanne at det er over tusind år siden jeg har spillet den gamle udgave af spillet bare kaldet Multinational så jeg glæder mig jo endnu mere til at mine brødre en dag kommer forbi og vi får prøvet det nye.
Der er lige lidt billeder af udpakning og selve spillet:








Må vist også give forklaringen på hvad Multinational 2 går ud på:

Multinational 2 er et spændende og nervepirrende brætspil, hvor I skal dyste om, at blive den mest succesfulde forretningsmand.

Men hvordan skal du investere dine penge, så de yngler mest muligt? Skal du investere i byer eller aktier, skal du sprede dine investeringer eller samle dem i ét eller to selskaber? Vil du investere i 5-stjernede hoteller eller smugle illegale varer og måske opnå lettjente penge?

Skal du samarbejde med dine modstandere eller modarbejde dem? Alle kneb gælder i dysten om at blive den mest succesfulde forretningsmand. Det er vigtigt at træffe beslutningerne på rette tid og sted - du kan blive stinkende rig på ingen tid, men lige så hurtigt gå fallit.

Oplev suset med de dyre aktier og håb på, at du kan undgå finanskrisen.

MULTINATIONAL 2 er udviklet med udgangspunkt i det oprindelige MULTINATIONAL spil, og er således i opdateret form med skærpelse og finpudsning af alle de spændende aspekter ved et udfordrende, underholdende og spændende Finansspil.

Fra 2 til 4 deltagere

(beskrivelsen er taget fra http://www.igcshop.dk)

Det var ordene fra nu.

Medic out

1 kommentar:

Unknown sagde ...

Hvordan er spillet? Synes selv meget om det første. Overvejer at købe 2'eren,men kan ikke finde meget om det. Mvh. Peter