fredag den 17. juni 2011

Vold løser ingenting mod butikspersonalet :-(

Hej derude i cyberspace,

Overfald på ekspedienter er bare ikke i orden, husk lige på at vi også er mennesker og er til for at give dig en god kundebetjening og god oplevelse i butikken, som regel med et smil og en kvik bemærkning. Vold løser ingenting det burde man da kunne forstå som menneske.


Bare fordi man ikke kan få byttemærke på sine bøger efter 6 måneder så behøver man jo ikke lade sin frustration gå ud over den ekspedient som man bliver henvist til.
Den bytteservice vi har i butikken er ikke rocker dårlig service, men gode og gedine relger som er blevet vedtaget af vores servicecenter for at tilgodese os som butik og jer som kunder.

Tænk lige over hvordan du opfører dig overfor din ekspedient før du eksplodere og ødelægger et andet menneskes liv og måske fratager den person dens lyst til at arbejde der hvor man elsker at arbejde eller med det man elsker at arbejde med.

Det var ordene for nu.

Medic out

1 kommentar:

Katja sagde ...

Jeg er virkelig overrasket over at høre de triste kendsgerninger fra stadig flere bloggere, som arbejder i en butik. Vildt, synes jeg, at det er sådan en behandling, man er udsat for som butiksansat.
Har aldrig selv oplevet kunder der opfører sig på den måde. Jeg selv er meget omhyggelig med altid at tale og smile høfligt til ekspedienterne og ønske dem fortsat god dag når jeg forlader forretningen. Er det nu så svært?
Utroligt, synes jeg, at folk, hvad, "glemmer" sine manerer (?) overfor butiksansatte? Det hører da ingen steder hjemmme.