mandag den 20. juni 2011

Familiehygge lørdag d. 18 juni

Hej derude i cyberspace,

Lørdag stod den på familie frokost hos mine forældre, det blev i sidste øjeblik ændret fra grill hygge, da min bror, hans kone og deres 3 børn skulle en tur til Barcelona på ferie om søndagen.
Så tidlig lørdag morgen mødtes vi på toget og trillede ned mod Lolland, i Næstved samlede vi min anden bror op og så var det ellers derud ad med dsb og lollandsbanen.
Min far kom og hentede os alle sammen i Maribo i hans bil.
Det blev en rigtig hyggelig dag med frokost, hygge, en god gåtur for min svigerinde, mine niecer, nevø og mig, udveksling af fødselsdagsgaver, mandehygge for min far og mine brødre og leg med hunden Plet.
Jeg fik da også min fødselsdagsgave og det er brætspillet Multinational 2 som jeg får med posten om et par dage og det glæder jeg mig helt vildt til :-)
Efter et par hyggelige timer tog næsten alle undtagen mig hjem, jeg blev og hyggede med de gamle indtil kl 2000 hvor far og mor kørte mig til stationen.
Var hjemme i Ringsted kl 2200 og fik overnattende gæst da vi skulle til Sagnlandet Lejre søndag sammen med et par af mine andre venner, men mere om det lige om lidt.
Først lidt billeder fra lørdagen:

Jaaeee det er et Lego spil, Rune er glad

Mogens nærstuderer sin fødselsdagsgave

Gåtur i skoven, Mar har fået lov til at holde Plet

Drengene laver Pops fejemaskine, det er ren råhygge

Drengene laver Pops fejemaskine, det er ren råhygge

Rune leger bold leg med Plet

Alle ungerne leger bold leg med Plet

Pyha nu er jeg træt og skal slappe lidt af

Alt i alt en rigtig hyggelig lørdag og vi glæder os til næste gang :-)

Medic out

Ingen kommentarer: