onsdag den 1. juni 2011

Ja jeg er stadig vild med Nintendo


Hej derude i cyberspace,

Jeg fik i dag en gave af en ven som ved jeg er vild med Nintendo, det er denne her kasket med Mario.
Blev meget rørt og glad for den for det er ikke hver dag at ens venner husker på hvad man kan lide og ikke kan lide.
Men nogen gange bliver man overrasket og det blev jeg så i dag på en dag hvor vi har haft monster travlt i butikken, med monster mange kunder og skolestartsvarer der bare væltede ind af døren lige fra vi åbnede til kl. 1600.
Har sagt tak to gange i dag, men siger det lige igen, tusind tak for gaven ven, den er meget værdsat og vil blive brugt i tide og utide.


Nu vil jeg nyde min rødvin og gå i seng om en halv times tid for at sove længe på Kristi Flyvfartsdagen i morgen.

Det var alt for nu.

Medic out

Ingen kommentarer: