onsdag den 22. juni 2011

Hvad lavede jeg på solhverv d. 21 juni??

Billedet er fra http://trainwreckstl.com

Hej derude i cyberspace,

Jeg brugte solhverv aftenen på at slappe af med et show som jeg har haft liggende i en lille uges tid.
Det er tale om det 65th årlige TONY AWARD SHOW som uddeler priser til shows og musicals på Broadway og jeg er jo en stor musical entusiast så det var naturligt at jeg bare måtte se dette her show.
Jeg ÆLSKER bare musicals og det her show tog mig med storm for det var bare så super super godt og tilrettelagt.

Der er en video fra showet som jeg gerne vil dele med jer, det er aftenens vært Neil Patrick Harris og Hugh Jackman som laver et lille nummer til stor humor for alle. Endnu en gang har de begge overrasket mig for de giver sig fuldt ud og man kan virkelig se at de nyder at underholde hele salen og alverdens tv-seere:


 Nå ja nu vi er ved videoer så burde jeg jo også dele disse her to, den første er med Daniel Radcliffe som synger og danser i musicalen: "How To Succeed In Business".
Altså nu er det jo ikke hver dag man ser Harry Potter rende rundt og synge og danse, men Daniel Radcliffe gør det super godt og jeg må sige at jeg måbede en lille smule hehehe:


Den anden er fra "The Book of Mormon" som blev valgt til Årets Musical 2011 og det er en musical jeg rigtig godt kunne tænke mig at se, jeg var lige ved at kigge på flybilletter til New York i går efter showet bare for at se hvor meget det ville koste mig at kommer over at se det:


Der er dog også en anden musical som jeg rigtig godt kunne tænke mig at se og det er en der hedder "War Horse", har fundet en trailer fra West End i London som viser lidt af hvad den handler om.
Historien udspiller sig under Første Verdenskrig og handler om en drengs kærlighed til sin hest og deres fælles lidelser under krigen og hvordan det påvirkede dem.
Det cool ved denne her opsætning er at hestene i showet er dukker ført af dukkefører, men de virker meget meget virkelige.


Alt i alt en rigtig hyggelig aften med et godt Tony Award Show til at holde mig med selskab og ja jeg skal se det til næste år hvis jeg husker det vel og mærke.

Det var ordene for nu.

Medic out

1 kommentar:

Katja sagde ...

Ih, tak skal du ha'! Jeg linker også til din blog nu, fordi jeg har fulgt med i den det sidste stykke tid.
Fedt med Tony Award-showet! Jeg har aldrig været sådan virkelig til musicals, men awardshows nyder jeg altid at se.

Det ser i hvert fald meget fedt ud, det dér Sagnlandet Lejre. Det kunne lyde som en rigtig god familieudflugt! :)
Det er rigtig dejligt at have fået ferie så man kan tage tingene i sit eget tempo og nyde hver dag fuldt ud. Dét elsker jeg. Jeg ser frem til forhåbentlig at få læst en masse bøger og været rigtig kreativ. ;)

Jeg er glad for, du godt kan lide mine billeder! :D Det betyder meget.