tirsdag den 3. maj 2011

Skøn kunde i butikken i dag :-)

Hej derude i Cyberspace,

I dag havde Marie og jeg en rigtig skøn kunde i butikken.
Hun kom og spurgte på en bog til en 4 årig pige fra Ghana (bosiddende i Danmark, moren havde vist været her i landet siden hun var 10 år).
Nå men jeg kigger lidt på Marie og tænker den kan hun da sagens kringle, men på vej mod børneafdelingen støder jeg til hende og kunden og går over mod vores billedbøger.
Kunden siger at det godt må være sjovt, men også lærerigt og hvad er bedre end:

Werner Holzwarth &Wolf Erlbruch
Muldvarpen, der ville vide, hvem der havde lavet lort på dens hoved



Kunden bliver helt vildt glad og siger "Jamen selvfølgelig skal det da være den" og fortsætter "Se det kunne du jo sagtens finde ud af", hvorefter jeg løfter mine arme som om jeg har vundet en stor konkurrence.

Det var en gode oplevelse :-)

Det var ordene for nu, hold jer muntre derude i cyberspace.

Medic out

Ingen kommentarer: