mandag den 2. maj 2011

Resultatet af bogauktionen d. 27 april

Hej derude i Cyberspace,

Kom lige i tanke om at jeg jo har været til bogauktion på jobbet onsdag den 27 april og jeg fik 10,3 kg bøger med hjem.
Jo det er faktisk mindre en jeg plejer for jeg holdte mig ret meget tilbage for en gangs skyld, har jo trods alt nu 39 bunker bøger jeg skal igennem.

Nå men her kommer så billeder af det jeg fik købt:





3 af dem har jeg læst indtil videre og grunden til at Heist Society ikke er med på mine billeder er at en af vennerne har lånt den :-)

Glæder mig dog til at komme i gang med resten af bøgerne.

Vil dog lige vise jer hvordan et hjørne ser ud i lejligheden:


Her er bøger fra diverse bogauktioner, bogudsalg, nysgerrige køb på nettet og så videre. Dem er jeg ikke kommet igennem endnu, men arbejder på sagen og har bestemt mig for at nu er det vist slut med at købe bøger indtil jeg har læst mig igennem alle dem jeg har liggende.

Nå men det var ordene for nu.

Medic out.

Ingen kommentarer: