mandag den 2. maj 2011

Lorte dag rent ud sagt!

Hej derude i cyberspace,

I dag har været en rigtig lortedag og det hele startede med DSB og deres utrolige gode service der hedder "PLUS MORE".
Deres åndsvage side var igen igen nede og man kunne slet ikke komme ind på den og jeg ville ikke være så edder spændt rasende hvis ikke det var fordi jeg skulle på arbejde OG skulle have mit pendlerkort fornyet.
Hvad F..... er meningen med at have en service der næsten aldrig duer, ja jeg spørger bare...
Nå men efter en masse "Siden kan ikke vises" crap fandt jeg ud af at jeg måtte ned på stationen for at få fornyet mit pendlerkort så jeg kunne komme på arbejde.
Fik dog luft for mine frustrationer ved at sende en ikke særlig opløftende mail til DSB PLUS MORE angående deres manglende service på denne her side.
Nu må vi så se om det hjælper og om jeg får svar, man ved jo aldrig med DSB.

Kom på arbejde og fik advaret mine to kollegaer om at humøret ikke var det bedste dels pga DSB, men også fordi jeg følte mig som en hunkat med meget skarpe kløer (det er den tid på måneden og så er man nogen gange ikke herre over sit humør).
De tog det ganske pænt og jeg prøvede at være venlig og smilende i de 5 timer jeg nu skulle være på arbejde på denne her gudsjammerlige søndag.

Nå men 5 timer senere lukker vi butikken og jeg tager hjem for at lukke mig inde og filosofere over livet og mit dårlige humør.
2 gode venner sørger for at jeg trods alt ikke var i alt for dårligt humør efter et par timer, den ene ved at ringe og den anden kom forbi og snakkede i en rum tid med mig så jeg kom til at nyde min aften i semi godt humør.

Nu hører jeg så Metallica for de plejer som regel at hjælpe når jeg er i mit dårlige hjørne.





Og så inden jeg går i seng skal vi da lige have noget AC/DC til at sove på:



Det var ordene for nu, godnat og sov godt derude i cyberspace.

Medic out.

Ingen kommentarer: