mandag den 23. maj 2011

Se min mus mor..

Hej derude i cyberspace,

Jeg har jo fået nyt batteri til mit kamera og derfor har misserne været lidt i kameralinsens søgelys og det har været en smule mod deres vilje hehehehe.

Nå men Gandalf har fået sin hygge mus tilbage efter et par måneder hvor han har måtte undvære den fordi han drev sin mor (mig) til vanvid med at slynge den ind under de få møbler jeg har som man skal flytte for at få den ud igen (ja jeg ved det godt, han er en rigtig rigtig smart kat).

Fik taget at par billeder af ham mens han med stor glæde legede med sin long lost ven musen:







Her rækker Gandalf tunge af Mulder af en eller anden årsag hehe fjollede kat
Ja jeg ved godt at min hånd er i vejen på nogle af billederne, men for at få de der enkelte gode billeder af Gandalf måtte jeg improvisere og meget hurtigt.

Det var alt for nu.

Medic out

Ingen kommentarer: