mandag den 23. maj 2011

Lidt godt til maven :-)

Hej derude i cyberspace,

Jeg har igen taget det på mig at bage til dem på jobbet og denn gang blev det mine favoritter i muffins som så dagens lys, nemlig MAKRONMUFFINS :-)
Har dog et lille problem med min ovn som synes at mine muffins skal blive lidt for hurtige brune og brankede, ganske irriterende hvis I spørger mig.
Nå men på trods af det lille mellemværende og problem så smager mine muffins endnu en gang fantastisk :-)
Et lille billede til jer fra mig:


Nå men vi skal altså også lige runde min gode ven  BLACK RAVEN som brygger den mest fantastiske MJØD.
Den er gylden, stærk og består af vand, honning og krydderier og når man har prøvet den så har man faktisk ikke lyst til at smage andet mjød.
Har da også taget et lille billede af drikken og flasken til jer derude:



Det var alt for nu.

Medic out

Ingen kommentarer: