onsdag den 18. maj 2011

Min kollegas flotte butiksudstillinger

Hej derude i cyberspace,

Jeg har en rigtig dygtig, klog og sød kollega der i de sidste par uger har brugt sin kreativitet på et par udstillinger i butikken selv om det egentlig er imod kædeprincippet, men vi har haft gode erfaringer med at gøre noget ud af enkelte titler så det beviser jo at kunderne kan lide det de ser og har lyst til at købe det udstillede fordi det ser spændende ud :-)

Vi starter med den seneste og det er vores GRILL KAMPAGNE, hvor kunderne kan vinde den grill der er udstillet. På trods af at vi manglede værktøj til at samle grillen og måtte låne os frem til det så kom udstillingen til at blive rigtig flot:






Den forrige hun lavede var til bogen: Heist Society: Mit liv som tyv af Ally Carter. Personligt synes jeg også at denne her udstilling blev rigtig god og jeg glæder mig virkelig til at se resultatet af den i den nærmeste tid. Bogen er jo bare hammer god og en rigtig spændingsbog for både unge og halvvoksne mennesker som mig :-)





Så kommer vi til den første og det er Messi af Luca Caioli som virkelig har sat skub i bogens salg hos os:


Jeg har kun ros til overs for min kollega og synes virkelig hun har gjort noget ud af alle udstillinger.

Det var ordene for nu.

Medic out

Ingen kommentarer: