mandag den 16. maj 2011

Hygge på sofaen plus lidt nyttig information

Hej derude i cyberspace,

Jeg ville lige dele et par billeder med jer af min hygge på sofaen med en god kop te, nogle gode muffins (mine hjemmebagte fra i går) og en rigtig god bog plus Mulder der mener at det er en katteret at skulle ligge så langt oppe på skødet af mig at jeg har besvær med at sidde komfortabelt med min bog.

Te, hjemmebagte muffins og "Slagterbænk Dybbøl"

"Jamen jeg vil altså også være med mor!"

"Helt ærligt, skal du absolut læse den der bog lige nu"
Alt imens ligger Gandalf på min kontorstol og ser hamrende ligeglad ud og han er vist bare glad for at kunne holde øje med både Mulder og mig i sofaen.

Gandalf har styr på situationen
 
Han er da en kær lille en :-)

Jeg har forøvrigt fået ros for mine muffins på jobbet i dag og mine kollegaer er meget gerne forsøgspersoner til nye opskrifter, så nu må vi se hvad jeg kan diske op med når inspirationen kommer over mig.

Der lå forresten en rigtig god overraskelse til mig i min postkasse da jeg kom hjem fra arbejde. Det nye batteri som jeg har bestilt til mit kamera har været under 14 dage undervejs fra Hong Kong Kina og er nu ladt op og klar til brug. Det er også det jeg har brugt til at tage billeder her til aften.  Hvor er det dog rart at det ikke med det samme efter 3-5 billeder løb tør for strøm og det virker som om mit kamera har haft godt at at få nyt og bedre batteri.
Så nu skal der leges med de forskellige indstillinger på kameraet så jeg kan blive endnu bedre til at tage billeder.

Nå ja hjemmesiden som jeg købte batteriet fra hedder http://www.batteryupgrade.com/ og jeg kan varmt anbefale dem til alle der har brug for noget nyt batteri værk. Det er egentlig min gode ven Toms fortjeneste at mit kamera har fået nyt batteri til 150 kr i stedet for de ca. 500 kr man skulle give i Danmark for det.
Så tak til Tom fordi du er så god til at hitte sådanne nogle gode sider som vi andre kan misbruge hehehe :-)

Nå men det var ordene for nu, sov godt og pas godt på jer selv.

Medic out




Ingen kommentarer: