søndag den 15. maj 2011

Nybagte muffins med æble, karamel og kanel til dem på jobbet i morgen :-)

Hej derude i cyberspace,

Ja jeg har udover at få gjort rent på mit badeværelse, lagt tøj sammen, vasket op, cyklet 10 km (lige ind på min motionskonto) og fået ny sadel og pedaler på cyklen også bagt nogle dejlige muffins til mine arbejdskollegaer.

Det er en opskrift som jeg fandt på http://www.sarahskager.dk/ som jeg besøger en gang i mellem og så tænkte jeg at den opskrift måtte jeg bare prøve.

Har brugt Riesen chokolade fudge, da jeg ikke lige kunne finde andet i fakta og det smager faktisk meget godt.

Men nu må vi se hvad mine arbejdekollegaer synes om dem når vi møder mandag morgen.



Nå men vil nyde resten af min aften i sofaen og måske spise en muffin sammen med en god kop te.

Det var ordene for nu.

Medic out


Ingen kommentarer: