onsdag den 25. maj 2011

Endelig fik jeg taget mig sammen til at få bogen hjem

Hej derude i cyberspace,

I dag har jeg fået den ultimative spanske kogebog hjem, der er såmænd tale om:


Jeg har længe gået og gerne ville have den, dels fordi jeg har "Sølvskeen", men også fordi den er nem og overskueligt og opskrifterne er ikke så lange og indviklede.
Den er meget rigt illustreret lige som forsiden og det klæder faktisk bogen istedet for de der stilistiske billeder man nogen gange ser i kogebøger.
På trods af det er der altså også rigtige fotografier af nogle af retterne som er repræsenteret i bogen og det ødelægger ikke helhedsindtrykket, heldigvis.
Bogen er uheldigvis udsolgt fra forlaget, så man skal være heldig at finde den hos en velassorteret boghandler.
Men nu vil jeg nyde at den står på min kogebogsreol og jeg glæder mig til at få en masse ny inspiration til ny og spændende mad.

Det var ordene for nu.

Medic out

Ingen kommentarer: