lørdag den 30. april 2011

Tjae så blev det næsten Maj måned

Hej derude i cyberspace,

Jeg sidder på den næst sidste dag i april måned kl lort om morgenen og tænker på at jeg er ret dårlig til at opdatere min blog.
Hvorfor tænker du??
Well det er måske fordi jeg ikke rigtig har tid til det eller så er det fordi jeg er lidt irriteret over at jeg ikke kan få min  blog-template til at blive som jeg gerne ville have den.
Har på stående fod prøvet over 10 forskellige udseender og kan ikke blive enig med mig selv om hvad der ser bedst ud plus vill jo egentlig gerne have en fane eller to på bloggen til f.eks. alle de bøger jeg læser, for du ved sådanne at kunne holde styr på hvad jeg har læst og for at fortælle dig om alle de gode bøger jeg synes du skal læse.
Men orker ikke at lege mere med bloggers programmering lige nu, så jeg må undvære mine faner.
Hvad har jeg ellers lavet??

Well her til aften sad jeg lige og så det kongelige bryllup fra England, hvor Prins William endelig fik sin Kate.
Hun var meget smuk i sin enkle kjole og Westminster Abbey var utrolig smukt pyntet. Og ja jeg så hele brylluppet for man er vel ikke royalist for ingenting plus nu havde jeg jo optaget det så hvorfor ikke :-)

Det officielle bryllupsbillede

Det officielle bryllupsbillede

Flot så Westminster Abbey ud med grønne træer og blomster
 Ellers har det egentlig bare heddet arbejde, sove, spise og holdt ferie her de sidste 4 måneder, nå ja udover self at vi fik holdt min mors 60 års fødselsdag den 26 april og hende og min far fik flybilletter til Edinburgh incl lejlighed sidst i september måned.
Lissi, Stevie og jeg har allerede bestemt at vi tager med de gamle til Skotland og vi alle glæder os helt vildt.
Nu mangler vi bare om resten af familien vil med?? :-)

Mor

Mogens og Eva


Lissi og mig


Mogens og Jens

Fars tale til mor

Mine skønne niecer og nevø

Den 19 februar var jeg for første gang på Lousiana kunstmuseum og det var i selskab med min dejlige faster, det var helt vildt hyggeligt.

Faster Nina
 
Ingrid

Per Kierkeby
 
Walton Ford
 Så har jeg været en tur i Sønderjylland og besøge Hans og Natasha i et par dage, det var vildt hyggeligt og jeg fik givet far en rigtig god fødselsdagsgave: Amazing Grace spillet på sækkepibe af den venlige Michael.


Natasha og Michael
 
Hans og Monty
 Nå men nu vil jeg faktisk gå i seng og sove.

Har trods alt en hel del ting der skal ordnes når jeg vågner.

Håber alt er vel derude i cyberspace.

Medic out.

Ingen kommentarer: