tirsdag den 25. januar 2011

Så blev det 2011

Hej derude i cyberspace,

Ja så blev det 2011 og herfra skal der da lyde et forsinket GODT NYTÅR til alle ude i verden, ung som gammel.

Jeg fejrede min nytårsaften sammen med min lillebror Jens og hans eks-kæreste Marianne i Herlev samt hundende Polly, Disen og katten Helmut.
Det var en rigtig hyggelig aften med god mad, rødvin og en masse hygge som inbefattede spillet Bezzerwizzer i 2 afskygninger det stribede til børn og det grønne til voksne.
Vi hyggede os så meget at vi først kom i seng kl 0230 :-D

Polly
 
Disen

Polly, Marianne og mig
  
Brormand og mig

Helmut

I butikken har der næsten intet kundemæssigt været at lave, har lidt på fornemmelsen at kunderne har brugt for mange penge i november og december måned og derfor holder på dem de nu har indtil bedre tider.
Håber dog på at vi får travlt når bogudsalget starter her den 27 januar.

Havde forresten besøg af Raven og hans dejlige kæreste en fredag aften, hvor de kom med hans hjemmebryggede mjød og den smagte fremragende.
Vi fik snakket og opdateret hinanden på vores liv, vi aftalte at jeg en gang skal med til det der hedder blot for at se hvad det er for noget (Asa troen).
Det er lang tid siden vi har set hinanden og det var virkelig hyggeligt og de gik først hjem kl 0200.

Jeg var i weekenden den 15-16 januar til mit første BM-Seminar og det var meget spændende at lære de andre befalingsmænd at kende og få styr på en del ting omkring uddannelse og diverse bestemmelser for kompagniet.

Lørdag aften var der social hygge og der blev fortalt røverhistorier (som altid når hjv-folk er samlet), drukket øl og cognac, min DF, KC og jeg var de sidste der var tilbage og vi kom i seng kl 0200 for at stå op kl 0700, da der var morgenmad kl 0800.

Skal ærligt indrømme at jeg blev en smule fuld, men hold da op hvor jeg hyggede mig
:-D

Tror, eller ved at jeg nok skal blive glad for at være SIG-GF, men skal stadig have fundet mine egne ben at stå på plus skal også lige have hvervet ca. 8 mennesker til min gruppe.

Indtil videre en god januar måned, hvor der også har været tid til at læse lidt bøger, have besøg af mine forældre og mine venner.

Håber alt er vel derude i cyberspace.

Medic out.

Ingen kommentarer: